16 Şubat 2013 Cumartesi

ADIN YOK HALA KALBİMDE




Hani güzel bir şeydir birinin her şeyi olmak. Güzel bir şeydir sevmek ve sevilmek… Güzel bir şeydir ki sevebilmek…
Yüreğinin sesini dinleyebilmek.
Hiçbir şeyi düşünmeden içinde en derinlere inmek. En zor zamanında da yaptığın en kötü hissin bile seni iyi yapabilmesi. Mutluluğu hayal ederek yaşamak ömrünü uzatabilmek. Bunu başarabilmek de bir beceridir.
Şimdi ben sonu olan veya olmayan her şeyi seviyorum. En önemlisi de duygularımı, hislerimi, ümitlerimi, yüreğimi seviyorum. Yüreğimde sensin, duygularımda…
Yaşadığım her güzel şeyde sen varsın işte.
Sen varsın, ben varım.
Seviyorum işte sebepsiz sualsiz. Yüreğimin yettiği kadar seviyorum. Doğan güneşin içimi ısıtması gibi…
Su gibi seviyorum işte.
Doğup, büyümek ve ölmek gibi gerçekliği olan hayatım gibi seviyorum.
Kısa ve net…
İlk gördüğüm o an kadar heyecan verici. Doğmak kadar ilginç ölmek gibi acı olan duyguların gerçekliği gibi seviyorum…
Şimdi derin bir nefes alıyorum ve gözlerimi kapatıp gökkuşağını hayal ediyorum. Uzanmak istiyorum o rengarenk sonsuzluğa, onun kadar uzaksın bana. Ama onun kadar heyecan verici ve olağanüstüsün. 



Yine akşam çöktü sol yanım…
Bak bir doğan güne daha merhaba deme zamanı. Güzelliklerin içinde hep sen olsan. Hep olduğunu düşünerek yaşamak istememin sebebisin.
Sebepsin hasret ağrılarıma. Kâbuslar görsem de hasretimsin. Sana ömür boyu hasret kalmak isterim bir gün bile doymamak için.
Adın yok hala kalbimde çünkü sana bir ad bulamadım. Tarifin yok, olmadığın için eşi bulunmaz ve teksin. Hep en derinimde kal. Kal ki sana bir şey olmasın. Benim için ulaşılmaz ol.
Gözlerine teslim olduğum için güvenmek istiyorum sana. Kendime bile inanıp güvenmezken ben hala nasıl oluyorsa güvenmek istiyorsam sana, bir imkansızı başarmak istercesine, yüreğimin içine hapsetmek istiyorum seni.
Siyah filmleri kaldırdım. Rengarenk Gökkuşağı olduğun için.
Solumda dermanım kalmasa da, yine o sol yanım seni istiyor.
Gel çok çok geç olmadan gel. Ben Gökkuşağı'nı ikimiz için gökyüzüne kondurdum. Yağmur yağmadı ama benim gözyaşlarım Gökkuşağı'na sebep oldu hem de güneşli bir günde…
Hadi çık gel…
Soru sormadan,
Sebepsiz severek,
İnanarak,
Güvenerek,
Yarınını benimle düşünerek gel, Gökkuşağı m seni bekliyor…
Ama unutma yağmuru senin için ben yağdırdım…
Cesur musun yağdırdığım yağmurun imkansız gökkuşağının sen olmasına? 

1 yorum:

  1. Ya hakkımda sayfasını okudumda yardımcı oluyorsunuz sanırım.Kız arkadaşım yok bir yardım edin bir el atın şuna.



    ztk3.com - Blogum


    YanıtlaSil