17 Temmuz 2011 Pazar

3.TEKİL ŞAHISLAR HERZAMAN GEREKSİZDİR !!!

Çok sevdiğim bir büyüğüm geçen gün bana Nur sana bir başlık söyleyeceğim bununla ilgili bir yazı yazabilirsin dedi. Konuyu merak ettim ve başlık şuydu ‘’ Erkekler neden eşlerini aldatırlar? ‘’
Aslında daha önce böyle bir konu aklıma gelmemişti. Belki de sadece aklımın ucuna gelip gitmiştir.
Yanımdaki arkadaşım ise, bence böyle bir şey yazma. Senin yerinde olsam yazmam çünkü tepki toplayabilirsin dedi.
Sadece şunu söyledim arkadaşıma bu durumda tek tarafa yönelmeyeceğim, durumu % 50 % 50 ele alacam dedim J
Önce bir etrafımdaki ERKEKLERE sordum…
Erkekler eşlerini neden aldatır dedim.
Verilen cevaplar şunlar;
Erkeklerin zekâsı bu konuda geridir,
Erkekler tek düze ilişkiden nefret ederler,
Erkekler egolarını daha yükseğe taşımak isterler,
Her iki tarafta birbirinin isteklerini karşılamazsa aldatılma yaşanılabilir,
Bu sebepler devam ediyor bu şekilde…
Sonra BAYANLARA sordum erkeklere neden aldatır diye;
Cevaplar çok fazlaydı ama benimde aklıma ve mantığıma yatan tek bir cevabı sizinle paylaşmak istiyorum
Doymamış erkek aldatır!
Neyse bayanlar buraya kadar sizin yanınızdaydım şimdi sıra sizlerde. Peki, neden kadınlar aldatır. Kadının aldatması daha iğrenç bir durum değimlidir sizce?
Aciz olma, kendini aşağılama duygusu her iki cinste de vardır. Bir kadın erkeğin isteklerini gerçekten karşılayamıyorsa erkeğin yapacağı tek iş aldatmak olmamalıdır. Aldatınca istekler ve arzular karşılanıyor mu çok merak ettim doğrusu.
Kadınlar da aldatıyorlar. Ama günümüzde bu tip olaylar pek de ilginç gelmiyor bizlere. Çünkü etrafımızda bu tip olaylara çok şahit olmuşuzdur. Yakın bir erkek arkadaşımız aldatılır, çok sevdiğimiz can dostlarımız, kız arkadaşlarımız aldatılır. Elimizden hiçbir şey gelmez ki sadece üzülürüz, arkadaşlarımızı teselli ederiz.
Birçok hikâyeye tanık oldum aslında. Çok sevdiğim bir arkadaşım ( yaşı benden oldukça büyük bir arkadaş ) kız arkadaşını çok ama çok seviyor, onun için belki de ölümü göze almaya razı, onun hastalığında yanında oluyor, daha yazamadığım bir sürü fedakârlık var ama kız bu insanı ve onun kalbini sadece kullanıyor. Gerisini, üzdüğü insanı, kırdığı kalbi hiç düşünmeden, ardına bakmadan o insanı ulu orta bırakıp, çekip gidiyor. İşte bunu yapan bir bayan aldatmanın en büyüğünü de hak ediyor.

Benim çok yakın bir kız arkadaşım üç yıl boyunca görüştüğü kişi tarafından aldatıldı, gözlerinin önünde…
Aldatmak? Neden aldatır ki insan?
Aldatmak her iki taraf içinde karaktersizliktir!
Erkekler neden aldatırsınız? Çok sevmediğiniz için mi? Karşısınız da ki bayan sizin isteklerinizi karşılamadığından mı? Daha güzel bir ilişki istediğiniz için mi?
Tamam, anlıyorum sizi bunların dışında da bir şey olabilir, bu kadar kör ve duyarsız olmaya gerek yok ama! Siz hayatınızdaki, onun yerine başka bir bayanı tercih ettiğiniz kişiyi kırmadan onun hayatından çıkın ve sonuç olarak yaptığınız bu iğrenç duygunun adı ALDATMAK olmasın.
Şöyle bir durumda var erkek aldatır, çünkü erkektir. Ama kadın aldatamaz! Çünkü…..?
Noktalı yeri doldurabileniniz var mı aranızda?
Çok fazla soru sordum sizlere. aslında cevaplar açık ve net
Erkekler, sorun nedir? Neden aldatırsınız? Aldatmak da bir acizliktir.
Çocuğu olan bayanlar da eşleri tarafından aldatılıyorlar. Bazı kadınlar ise çocuğu için bu tip durumları görmezden gelip sineye çekebiliyor. Ortadaki çocuğu düşünerek bunu yapıyor olabilir, belki gidecek bir yeri yoktur, mesleği yoktur. Bu tip durumları birazda olsa anlamak gerekiyor. Kadın çocuğu için bunu yapıyorsa o kadının eli öpülmelidir.
Erkekler eşlerini neden aldatır dedik ama bunun cevabını veremedik.
Sebebi dünyadaki erkek sayısının oranı oldukça fazla ve aldatma sebepleri de kişi sayısı kadar oldukça geniş diye düşünüyorum J
Yapmayın, bu kısacık hayatta birbirinizi kırmayın, elinizdekilerle mutlu olmasını bilin. Çok seven birisi zaten aldatmaz. Bu hem kadınlar için hem de erkekler için geçerli.
Sevgi güzel bir duygudur. Sevmek ve sevilmek ikisinin arasında çok fark var. Bir bayan sevildiğinden emin olmadan karşısındakini sevmeyebilir bu onun en doğal hakkıdır.
Ama erkeğin eşini aldatması ufak bir acıdır. Çünkü hayatımız boyunca bundan daha büyük acılarda çekeriz. Yeter ki çözümü ne erkekte nede kadında arayın. Çözümlerinizi kendi içinizde arayın.
Uzun lafın kısası Erkeğin eşini aldatması ne kadının suçudur, nede erkeğin…
Kadının eşini aldatması ne erkeğin suçudur, nede kadının…
Tek suçlu 3.tekil şahıslardır.
Sevgiler….



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder